poniedziałek, 10 marca 2014

Od Damona Cd. Hazel

Dlaczego ja? Na serio, nie można się wyspać. Śpi sobie gość, a tu przychodzi koń gościa budzi. Wrrrrrr.... Usłyszałem przepowiednię. Boże jakie nudy. ,,Zapełnisz podziemia?". Tak czy siak, postanowiłem wysilić mózgowia.
-OK, zacznijmy od tego : Dwie wojny z jednym wygranym. Czyli, jak myślę będziesz musiała grać w coś, z kimś kto zawsze wygrywa, a potem z kimś innym...... Dalej : Po prostu wygrasz , nie? Nie ja ci los wyśniłam, ale ja go spełniłam. Pewnie mowa o Hekate. Albo o Herze.
Ukryj się w objęciach,
Nie zapomnij o chęciach
Los oszukać możesz,
światu pomożesz.
Ty też pomocy szukasz: Ukryj się w objęciach? Kogo niby? Ty pomożesz światu? OK.....
Dziewczyna walnęła mnie w bok.
-Dalej.
Znajdziesz ją u tego co go morze umie słuchać.
Hypnosa wyśnij sen,
wróć zanim minie dzień.''To ja jestem tym którego słucha morze nie? Mam ci pomóc? 0 problemów! Hypnosa wyśnij sen? Bez komentarza. Wróć zanim minie dzień. Czyli masz jeden dzień.
Hazel?

1 komentarz: